Szymon Lach - szkolenia sprzedażowe i biznesowe2021-12-01 10:08:20Szymon Lach to CEO firmy Sales Leaders z 10 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i biznesowych. To również trener sprzedaży, rekruter oraz autor podcastu "Dobra sprzedaż", którego słucha ponad 1.250 sprzedawców. |
|
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji2021-11-26 15:03:18Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. |
|
Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?2021-10-29 10:23:44Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy. |
|
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?2021-10-25 10:21:14Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku. |
|
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej - czy warto?2021-08-09 10:52:33Komunikacja interpersonalna to umiejętność, którą każdy posiada rozwiniętą w różnym stopniu. Jest to jedna z kluczowych umiejętności miękkich w obszarze życia zawodowego praktycznie każdej osoby, niezależnie od wykonywanej pracy. |
|
Działania marketingowe wspierające sprzedaż2021-05-10 15:16:02Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to: |
|
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]2020-10-22 13:11:57Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów2020-08-21 12:01:41E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży... |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie zamykanie sprzedaży
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.